ALKOHOLMENTES BULI JÁTÉKOK LEÁNYBÚCSÚRA 7. Kanál vadászat

Játékok, ha a Menyasszony babát vár

Ahogy néztem ezt a játékos videót, nagyon megtetszett nekem ennek a játéknak a dinamikája.
Még úgy is vicces volt nézni őket, hogy először egy kukkot sem értettem belőle, nem ismertem a szabályokat. 
Elolvastam a szabályt, és annyira egyszerű, hogy szerintem bárki 2 perc alatt megtanulja.

how_to_play_spoon_kanal_vadaszat_jatek.jpg


Gyakorlatilag bármekkora baráti társaság játszhatja, és csak 1-2 pakli kártya, és a résztvevők számánál eggyel kevesebb kanál kell hozzá. Na meg egy strapabíró asztal... Nekem egy nagy üvegasztal van a konyhámban... Azon nem fogjuk kipróbálni fém kanalakkal, az tuti :D
Viszont nyáron, kertipartin annál inkább!

Amennyit eddig értettem, a szabály egyszerű. Osztunk mindenkinek 4-4 lapot. Középre beteszünk eggyel kevesebb kanalat, mint amennyien vagyunk. 
Mindenki kiválaszt egy lapot, amit gyűjteni kezd, a cél, hogy 4 egyforma gyűljön össze. Amit nem gyűjt, azt tovább adja, vagyis leteszi magától mindig balra, és húz egy új lapot jobbról. A sebesség attól függ, hogy a tőled jobbra lévő milyen gyorsan pakolja a lapokat. 
Az nyer, aki leghamarabb összegyűjt 4 egyforma lapot, és felkap egy kanalat. 
Ahogy valaki felkap egy kanalat, igyekezned kell, megkaparintani egy kanalat, mert ugye eggyel kevesebb van, és az veszít, akinek nem jut kanál...

Jó szórakozást kívánok!    ♠️♣️♥️♦️