Kedves levél

Ezt az irományt most kaptam, és nagyon örülök, hogy segíthettünk ennek a Csajcsapatnak is :)
Azt kérték, hogy tegyem ki a blogba a levél egy részét, de annyira kedvesek, hogy én egy az egyben kiteszem az egész levelet, mert annyira jó érzés, hogy elküldték.
Fotókat még nem kaptam, de ha küldenek majd, akkor is csak illusztrációnak teszek fel hasonló témájú képeket, mert szeretném megőrizni az inkognitójukat!

bachelorette.jpg

"Kedves Kámás Csajok!
Szombaton megvolt a Lánybúcsú! Szeretnénk megköszönni Nektek a sok sok segítséget, mert nélkületek maximum egy lapos kerti buli lett volna a dologból. De így? "Világra szóló" esemény lett belőle! Mindenki olyan jól érezte magát, hogy legszívesebben innentől minden szombaton Lánybúcsúznánk... Ami érdekes, hogy nem csak a buli sikerült fergetegesen, hanem az előzetes készülődés, szervezkedés is összehozta rendesen a csapatot! Nagyon jó ötlet volt az EMLÉKKÖNYV, tényleg óriási élmény volt az elkészítése, és képzeljétek, Betti  -az Ara - elsírta magát örömében, amikor átlapozta. (Kicsit mi is megkönnyeztük, de nyugi, csak a meghatottságtól). De aztán a feladatok és a sok-sok mókás ajándék hamar letörölték a könnycseppeket :)
Köszi a Legénybúcsús ötleteket és feladatokat a Srácok nevében is, nekik is nagyon jó volt a Buuuli :)
Igazatok volt, "csipi-fiú" és "sztripi-csaj" :) nélkül is nagyon jól szórakoztak a pasik is és mi is.
A fütyi alakú gyümi kocsonyák nagy sikert arattak, és külön köszi a vodkás extra trükk miatt, tényleg hamar jó lett tőle a hangulat! A hatalmas pink fakanál és a sok sok színes szalag egész este a figyelem középpontjában volt. A gumipasi is köszöni jól van, és nagyon jót bulizott a sok sok csaj között. Küldünk majd képeket is, de csak miután átválogattuk, de azokat is csak belső használatra, mert nem mindenki szeretné viszont látni magát a világhálón.. Mindent összevetve ilyen jól még soha életünkben nem szórakoztunk! Annyit nevettünk, hogy még most is fáj a hasam az izomláztól :)
Légyszi a következő pár sort tegyétek már ki a blogotokba, hátha más csajcsapatnak is meghozza a kedvét ahhoz, hogy akár a világ másik végéről is elmenjenek Hozzátok! Az ismerőseink között természetesen népszerűsíteni fogjuk a Kámát, a webshopot és a blogot, mindenkinek elmondjuk mennyire királyak vagytok, de szeretnénk, ha azok is tudnák, akikkel mi nem vagyunk kapcsolatban :)
Ha Debrecenben járunk, feltétlenül meglátogatunk Benneteket. Addig pedig a webshopotokból fogok rendelni, mert hamarosan esedékes lesz pár szülinapra való vicces cucc is, (és én kinéztem magunknak pár szexi dolgot.... de erről majd később ;)
Nagyon köszi mindent, puszilunk Benneteket! Mütyürt puszilgassátok meg helyettünk :)))
Puszi: Kitty

Sziasztok Csajok!
A legjobb barátnőmnek hamarosan bekötik a fejét. Megnyertem magamnak a lehetőséget, hogy én szervezzem a lánybúcsút. Sosem csináltam még ilyet, és nem is voltam még ilyen buliban, ezért nagyon tanácstalan voltam. A többiek rám bíztak mindent. Nem voltak meg a feladatok, játékok, ajándékok, és azt sem tudtam merre induljak. Annyit tudtam, kb mennyien leszünk, és hogy fejenként mennyi pénzből gazdálkodhatok. Voltam Pesten több boltban is, de inkább hagyjuk a választékot. Mivel nem akarok senkit bántani, inkább nem írom le a boltok nevét és az eladók hozzáállását sem minősítem... Keresgéltem a neten, de rengeteg baromsággal találkoztam. Hagyjanak már azzal, hogy az egész csajcsapat menjen el egy wellness&spa... tudom is én milyen flancos hétvégére.. Jaja. Mibe se kerülne, és nem is akarok 2-3 napot a Kedvesem nélkül tölteni, azt meg főleg nem akarom, hogy a fiúk is kitaláljanak valami hasonló több napos kanbulit, és Ő is lelépjen pár napra... :(
Aztán rátaláltam a leanybucsu-debrecen.blog.hu oldalra, ahol először olvastam érdekes, megvalósítható, egyáltalán nem lehúzó dolgokat. A lufi torta ötlet például különösen megtetszett, és ezt meg is csináltuk a buliban, és szó szerint nagyon nagyot szólt :) A blogon olvastam a boltról. Debrecenben vannak. Oda jártam egyetemre, ezért kicsit még hazai is a pálya, de gondoltam, ezért biztos nem fogok fél napot vonatozni. Nézegettem a webshopot is, gondoltam behajigálok pár cuccot a kosárba, megrendelem, és kész. De fogalmam sem volt, mit - hogyan - miért - miért ne. A blogon sok vicces ötlet és feladat van, de ha már ennyit foglalkoztam vele, úgy döntöttem, én a lehető legjobb bulit akarom megszervezni a legjobb Barátnőmnek.
Hát nem volt mese, összekötöttem a kellemeset a hasznossal, és kirándultunk egyet Debrecenbe életem párjával! Ezúton is köszi, és örök hála, hogy szombaton is este 8-ig vagytok nyitva, mert így kényelmesen belefért minden a napunkba :)
Azt kell mondjam, hogy rendesen leesett az állunk, amikor beléptünk a boltba. Megérte az utazás, mert ilyen boltot még nem láttunk, pedig külföldön is megfordultunk már pár helyen!

Pár éve jártam már az üzletben, teljesen más okból, de akkor vagy nem figyeltem a lánybúcsús cuccokat, vagy nagyon megváltozott minden?!
Elég nagy meglepi volt, mert ez az üzlet már régen nem "az" az üzlet! Az elmúlt években igazán feltúrbózták az árukészletet, és olyan profi módon kiképezték magukat Csajbuliból, hogy komolyan mondom, le a kalappal.
Kb 3szorosára nőtt a bolt alapterülete, és nem tudsz olyat kérni, amit nem tudnak adni. Még a plafonról is csüng az áru, annyi minden van. Egyedül simán elvesznél, akkora termékbőség fogad. De szerencsére nem vagy egyedül, mert az Eladók lesik minden kívánságodat, és Ők tényleg azért vannak a boltban, hogy Te jól érezd magad, nem azért hogy minél hamarabb rád erőltessenek valamit, és takarodj már ki onnan gyorsan...
Mondták is viccesen, hogy remélik hoztunk magunkkal 3 napi hideg élelmet, mert kelleni fog, ha mindent meg akarunk nézni :)
Mindenkinek csak ajánlani tudom Őket! Hatalmas választék, segítőkész, hozzáértő dolgozók, vidám társaság! Nem csak az volt a jó, hogy mindent (ismétlem) MINDENT meg tudtunk venni egy helyen, hanem a rengeteg vicces termék mellett összeállították nekünk a feladatokat, segítettek a férj ismereti tesztben, összeírták a kvíz kérdéseket (mindezt ráadásul teljesen ingyen!), és még egy csomó ajándékot és hasznos tanácsot is kaptunk!

Ezúton is nagyon szépen köszi a Kámás Csajoknak!
Mütyür, a törpe tacskó lány pedig úgy belopta magát a szívünkbe, hogy azóta el is kezdtük nézegetni a hirdetéseket, mert rájöttünk, hogy lehet élni ilyen cuki lény nélkül, csak nincs értelme :)
Mindenkit Hozzátok fogunk küldeni, és nagyon sok sikert kívánunk a boltotokhoz! Ha nagyon jó csajbulit akartok szervezni, pattanjatok be előtte Ti is a debreceni Káma Lánybúcsú boltba!

Üdv Mindenkinek: Kitty és barátnői, Budapest"

Nagyon köszi kedves Kitty!
Örülünk, hogy jó buli volt, és külön öröm nekünk, hogy ilyen jól éreztétek magatokat nálunk, és hogy elégedettek voltatok velünk :)
Sok éve dolgozom már itt, és nekem nagyon fontos, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, örömmel térjenek vissza hozzánk, és másoknak is ajánljanak minket! Ezért folyamatosan képezzük magunkat, bújjuk a külföldi leánybúcsús oldalakat újabbnál újabb ötletekért, folyamatosan kutatjuk fel az új beszállítókat és meghallgatunk minden vásárlói visszajelzést, tapasztalatot. Ebből lehet a legtöbbet tanulni.
Ez is üzlet, és nem titok, hogy nekünk is szükséges az árbevétel.
De ez a üzlet is első sorban az EMBEREKRŐL szól, és nem a pénzről. Hiszem azt, hogy ha bármilyen területen sikeres akar lenni az ember, akkor MESTERE kell lennie annak a bizonyos területnek.
És én ha mester még nem is vagyok, de azt mondják, jó úton haladok :) 

Köszönöm ezt a nagyon kedves levelet Nektek! Igazán széppé tettétek vele a napomat :)
Várlak szeretettel máskor is Benneteket kedves Kitty :)  

És persze, ha valakinek van bármilyen tapasztalata, amit szívesen megosztana velünk és a többi leánybúcsú Csajcsapattal, akkor bátran ossza meg velünk!
Szeretettel várunk minden kedves Érdeklődőt!

Üdv, Káma Szilvia :)

szösz.jpg

Email cimünk: kama.erotika.barlang@gmail.com

Webshopunk: http://kamaerotikabarlang.hu/

káma 001.jpg