BUÉK: Új év = Új LEÁNYBÚCSÚ webáruház

Sziasztok Csajok! 

BUÉK mindenkinek :)
Idén ez az első bejegyzésem, mert eddig az év végi leltárral, majd az árubeszerzéssel voltam teljesen behavazva. Meg ugye télen azért nincs is annyira szezonja a leánybúcsúknak. 
Igaz, hogy még januárban is korai, de én már most is folyamatosan azon járatom az agyam, hogy milyen új leánybúcsús dolgokkal, termékekkel, játékokkal, ötletekkel segítsek Nektek 2014-ben hogy a legviccesebb, legszórakoztatóbb, és legemlékezetesebb csajbulit hozzátok össze :)
Már most leadtam a rendelést teljesen új csajos cuccokra, és alig várom hogy megérkezzenek, és megmutathassam. És persze nem maradhatnak el a "csináld magad" ötletek sem.

Jaaa... és el ne felejtsem, hogy a már meglévő webáruházunkat is folyamatosan fejlesztem, csinosítgatom, próbálok minden terméket naprakészen feltölteni. Ami nem is egyszerű, mert elképesztő milyen sok mindenünk van :D
Kattints ide, ha be szeretnél kukkantani a régi webshopunkba: http://kamaerotikabarlang.hu/

Emellett végre elkezdtem az ÚJ, csak vicces ajándékokkal, és kifejezetten LEÁNYBÚCSÚS és LEGÉNYBÚCSÚS dolgokat tartalmazó webáruházat is feltölteni! Imádom, szerintem Nektek is tetszeni fog :)

Kattint ide, ha kíváncsi vagy az ÚJ kifejezetten LEÁNYBÚCSÚ webáruházunkra: http://www.maciamalnasban.hu/

Várlak Benenteket 2014-ben is:

  • akár személyesen a BOLTBAN (Káma Leánybúcsú bolt, 4029 Debrecen, Csapó u. 51. (székelykapus ház, pince) Nyitva: hétfőtől szombatig 10-20 óráig Tel: 06 30 619 3637
  • akár webáruházaink egyikében
  • a facebookon: https://www.facebook.com/kama.fehernemu
  • és persze itt, a leánybúcsú blogon is

shop_pic.jpg