Valami a konyhába 3. rész: Vasalódeszka baba és Kötény ajándék csomag

Már korábban is írtam, hogy miért KELL adnunk valamit a KONYHÁBA, de szerintem még mindig van, aki nem tudja, ezért ismételjük át a dolgot... Szóval a leánybúcsún van 4 "kötelező" ajándék... Adnunk kell: 
  1. valamit a konyhába, 
  2. valamit a fürdőszobába vagy szépségápoláshoz
  3. valamit a hálószobába
  4. és valami kéket.
Hogy miért kellenek ezek? 
  1. a konyhába, mert a pasi szívéhez a konyhán keresztül vezet az egyik út... vagy meg kell tanulnod mesterien sütni+főzni, vagy nagyon jó szervezőnek kell lenned... (kaja rendelés, feladat megfelelő lepattintása)
  2. a szépségápoláshoz, mert a pasi vizuális lény...
  3. a hálószobába, ez ugye a pasi szívéhez a másik út...
  4. és valami kéket, mert a kék a hűséget szimbolizálja.. 
Adhatunk fejenként 1 db konyhai ajándékot, de összeállíthatunk egy kreatív ajándékcsomagot is. 
Mai konyhai ötletgyűjteményemhez rengeteg képet mutatok Nektek. Nem sokat fűznék hozzájuk, mert szerintem magukért beszélnek. A legtöbb hozzávalót beszerezhetitek nálunk, de olyanok is lesznek, amit egy kis kézügyességgel magatok is elkészíthettek. 
Annyira belejöttem az ötletelésbe, hogy több oldalra való írnivalót és néznivalót szedtem össze, szóval több részre bontom a posztot...

EZ A 3. RÉSZ, JÖN A FOLYTATÁS!!!

 

Valami a konyhába: Vasalódeszka baba

Valami a konyhába: Kötény ajándék csomag

Káma Leánybúcsú és Partikellék szaküzlet

Debrecen, Csapó utca 51. székelykapus ház pince
Nyitva: H-SZO 10:00-20:00

www.maciamalnasban.hu