Leánybúcsú játék-feladat: HOTDOG GAME virsli dugó feladat

Nagyon vicces játékot találtam :)

Az elnevezés kicsit pikáns, de maga a játék inkább mókás, mint erotikus!
Na jó... mivel virslikkel kell lyukra célozni...
Nagyon fogtok nevetni :D

A feladat a következő:

  • Minden lány derekára kötünk madzaggal egy virslit.
  • A madzag olyan hosszú legyen, hogy a virsli kicsivel a térd alá érjen.
  • Poharakat, befőttes üvegeket, vagy bármilyen keskeny szájú edényeket pakoljatok a földre.
  • Az nyer, aki leghamarabb beledugja a virslijét a lyukba anélkül, hogy kézzel segített volna.
  • A legbiztosabb, ha hátra kötitek vagy bilincselitek a kezeket!

 

hot_dog_virsli_dugo_jatek_leanybucsu_003.jpg

A mellékelt képen (amit nem én készítettem, hanem a neten találtam) úgy tünik, hogy a lányok papír poharak aljára vágtak pont akkora lyukat, amibe a virsli befér. Persze éppen olyan szorosan, hogy fel tudják emelni velük a poharat...
Szóval kicsit tovább is gondoltam a játékot!
Több poharat helyezünk a padlóra, és a virslivel kell összeszedni őket.
Az nyer, aki a legtöbbet szedi össze a leggyorsabban.
A poharak belsejébe lehet filctollal újabb feladatokat vagy ajándékok neveit írni, és összekeverve lepakolni őket.... Alkossatok Ti is szabályokat :) 

Ha van vicces ötletetek, írjátok meg nekünk!

hot_dog_virsli_dugo_jatek_leanybucsu_002.jpghot_dog_virsli_dugo_jatek_leanybucsu_002_2.jpg

KÁMA LEÁNYBÚCSÚ ÉS PARTIKELLÉK SZAKÜZLET

Debrecen, Csapó u. 51. székelykapus ház pince

Nyitva: hétfőtől szombatig 10:00 - 20:00

www.maciamalnasban.hu