Saját készítésű konyhai ajándék: Villa falikép

A leánybúcsú hagyományok szerint, adnunk kell a Menyasszonynak valamit a KONYHÁBA, mert a Férfi szívéhez az első út a pocakján keresztül vezet.


Ma reggel hozzákezdtem rendet csinálni a spájzban, és az egyik dobozból 14 féle különböző villa került elő, amelyeket nem használok. Nem is tudom mindegyiknek az eredetét. Van amit konkrétan tudom, hogy honnan van, de a legtöbb rejtélyes körülmények között került hozzám. 

villa_kollazs.jpg

Először arra gondoltam, csinálok egy fotót, felteszem a facebookra, és megkeresem családomban, barátaimnál a régi készleteket, amelyekből hiányozhatnak. De aztán gondolkoztam, hogy mi egyéb lehetséges még?

És eszembe jutott egy Leánybúcsús ajándék ötlet.
Na nekem amúgy mi más is juthatna eszembe??? 
Inkább csinálok belőle egy konyhai dekorációt, egy VILLAKÉPET, ha már ilyen szép változatos kollekcióra leltem.

 Szükségem lesz

  • egy képkeretre, vagy egy fából/bambuszból készült tálcára,
  • drótdarabkára (akasztóhoz)
  • és egy ragasztó pisztolyra.


A villákat tetszőleges sorrendben, elrendezésben rögzítem a képre/tálcára. Hátuljára ragasztok egy akasztót. Ezt drótból vagy gémkapocsból készítem. 
És kész is az egyedi konyhai falikép!
A spájz nagytakarítás meg ugye félbeszakadt, mert valakinek megint kreatív rohama támadt....

Mutatom az elképzelésemet, amit most azonnal az itthon fellelhető dolgokból rögtönöztem. Még nem ragasztottam fel. Lehet, még változatok az elrendezésen, de nagyon felpörögtem, biztosan fogok ilyeneket készíteni! 

Ezúton is várom szeretettel a megunt, nem használt különböző evőeszközöket... ugyanitt villakép eladó!   ;)


A 14 db villából végül most csak 13-at használtam fel, egyrészt mert valahogy jobban kiadta a páratlan elrendezés, másrészt mert az egyik kedvenc számom a 13, illetve az is közrejátszott, hogy esetemben a 14. villa szára műanyag volt, és valahogy nem illett bele a képbe.
Na most, ha Neked nem szerencsés a 13, akkor csináld annyi darabból, amennyiből akarod. Nincs szabály!

villakep.jpg

Próbáljátok ki Ti is! Ha van kedvetek, küldjetek képeket az elkészült művekről az info@maciamalnasban.hu címre!
Természetesen csinálhatjátok villákkal, kanalakkal vegyesen is.

Találtam pár evőeszközökkel kapcsolatos hiedelmet, babonát, hagyományt:
Ha a villa leesik a földre, hamarosan egy asszony fog kopogtatni a lakás ajtaján.
Ha kanál esik le, az egy férfi érkezését jelzi.

A világ egyes részein a villa jeleníti meg a férfit és a kanál a nőt.

Késeket NEM ADUNK AJÁNDÉKBA, mert rossz ómen.

Tovább gondolhatjátok az ajándékot, készíthettek a villának férfi ruhát, a kanálnak nőit, és úgy ragasztjátok a keretbe. 

Nem csak Leánybúcsúra ideális ajándék.
Én simán adnám lakásavatóra, esküvőre, szülinapra, Anyák napjára is. 

Köszi, hogy benéztetek oldalamra! Gyertek máskor is! :)